4.2 Ghid de inventariere 2invoice
2invoice simplifică activitatea de inventariere pentru societatea ta. Aplicația permite inventarierea obiectelor sau materialelor din gestiune într-un mod simplu prin urmărirea unor pași simpli.
√ Câştigi timp – Utilizând acest proces câștigi timp deoarece 2invoice generează automat lista de inventariere și restul documentelor necesare.
Procesul de inventariere 2invoice
Procesul descris mai sus asigură generarea automată a tuturor documentelor necesare pentru inventarierea unei gestiuni. Mai departe este prezentat în detaliu fiecare activitate și rezultatele (documentele) obținute în urma finalizării fiecărei activități.
Activitatea 1: Adauga Inventar
Această activitate stabilește și documentează perioada de desfășurare a inventarului, gestiunea care se inventariază și comisia de inventariere.
Rezultate
|
Documentul este generat automat de către aplicația 2invoice.
Trebuie tipărit, semnat de către administrator și arhivat la sfârșitul procesului. |
|
Documentul este generat automat de către aplicația 2invoice.
Trebuie tipărit, semnat de către administrator și arhivat la sfârșitul procesului. |
Activitatea 2: Genereaza lista de inventariere
Lista de inventariere este generată automat și include toate produsele ce se găsesc pe stoc în gestiunea aleasă. Aplicația permite eliminarea unor produse din lista de inventariere și permite crearea mai multor liste de inventariere.
Rezultate
|
Lista sau listele de inventariere sunt generate de către 2invoice.ro
Cantitatea scriptică poate fi ascunsă sau poate fi afișată pe listele de inventariere. |
Activitatea 3: Desfasurarea inventarului
Lista sau listele de inventariere pot fi descărcate în format pdf şi tipărite.
Se identifica obiectele /materialele existente în locaţia respectivă şi se completează stocurile faptice în lista sau în listele de inventariere.
Rezultatele faptice se înregistrează în aplicaţia 2invoice.
Rezultate
|
Lista de inventariere completata poate fi vizualizata sau descarcata in format pdf.
Trebuie tiparita, semnata si arhivata la sfarsitul procesului. |
|
Daca e cazul
Procesul verbal de constatare diferente este generat automat de catre 2invoice.ro
Trebuie tiparita, semnata si arhivata la sfarsitul procesului. |
Activitatea 4: Finalizarea inventarului si reglarea stocurilor.
Se parcurge lista obiectelor pentru care s-au înregistrat diferenţe de stocuri şi se iau decizii cu privire la reglarea valorii stocurilor.
Rezultate
|
Documentul este generat automat de către aplicaţia 2invoice. Trebuie tipărit, semnat de către membrii comisiei de inventariere şi arhivat la sfârşitul procesului |
|
Actualizarea stocurilor şi a valorilor în gestiune se realizează pe baza Procesului Verbal de constatare a diferenţelor.
Aplicaţia 2invoice permite actualizarea stocului scriptic pe baza stocului faptic înregistrat în timpul inventarului. |
Activitatea 5: Arhivarea documentelor
|
Toate documentele întocmite se arhivează în siguranţă la locaţia în care se află gestiunea inventariată. |